loading...
وبلاگ رسمی کلن کرمان ایرانیان
mahdi nazari بازدید : 39 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

ورژن جدید : در دسترس قرار گرفتن چهارمین Mortar

در ویدئویی که در پست قبل منتشر شد ملاحظه می شود که روستای فرد تست کننده دارای چهار Mortar است. با توجه به این ما باید منتظر Mortar چهارم باشیم.

clash-of-clans-4th-mortar-halloween-2014-update-rumour_1

mahdi nazari بازدید : 27 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

ورژن جدید : بهبود عملکرد Boost

توقف عملیات Boost در هنگام Maintenance Break

Clash-of-Clans-Halloween-2014-sneak-peek-boost-improvements

شاید برای شما تابحال اتفاق افتاده باشد که یکی از ساختمان های خود را Boost کرده اید و بعد از مدتی بازی وارد Maintenance Break می شود و پس از پایان آن Boost شما به اتمام رسیده باشد. در ورژن جدید (Halloween) اگر شما پادگان (Barracks) خود را Boost کرده باشد و بازی وارد Maintenace Break شود، boost به صورت خودکار متوقف (Pause) شده و پس از پایان Maintenance Break زمانی که شما وارد بازی می شوید، می تواند با فشردن دکمه Resume از زمان باقیمانده Boost استفاده کنید. این قابلیت فقط شامل پادگان ها (Barracks)، بهبود قهرمانان (Heroes) و طلسم ها (Spells) می باشد.

همچنین در ورژن Halloween شما قادر خواهد بود تا کل ساختمان ها را (مثلا Barracks) با هم با یک کلیک Boost کنید.به وسیله گزینه Boost All

mahdi nazari بازدید : 30 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

ورژن جدید : برخی از تغییرات ظاهری نسخه Halloween

به وجود آمدن یک مانع (Obstacle) جدید به نام Halloween Headstone (سنگ قبر هالووین)

clash-of-clans-halloween-2014-halloween-headstone-new-obstacle

تغییر ظاهر طلسم صاعقه (Lightning Spell) : دود سبز رنگ و چرخیدن خفاش ها اطراف آن

clash-of-clans-halloween-2014-new-lightning-spell

تغییر ظاهر درختان و تکه چوب ها

clash-of-clans-halloween-2014-spooky-obstacles

mahdi nazari بازدید : 29 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

ورژن جدید : Halloween

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بر‌گزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در قرن نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.

از این رو شرکت سوپرسل در نزدیکی ایام هالووین، ورژنی از بازی را که با از نظر ظاهری به مشخصه های هالووین شباهت دارد را منتشر می کند که امسال هم مانند ۲ سال گذشته باید منتظر انتشار این ورژن و تغییرات در ظاهر بازی باشیم. با توجه به تغییرات سال های گذشته، پیش بینی می شود تغییرات زیر در بازی داده شود:

   بمب جدید. شاید بمب کدو تنبل

   کاهش هزینه و زمان ساخت بعضی سربازان (احتمالا Witch)

   تغییر ظاهر سنگ ها و گیاهان داخل روستا

   قابلیت One Gem Boost برای کارگاه طلسم (Spell Factory)

اخباری که از طرف سوپرسل منتشر شده حاکی از آن است که برای این ورژن باید شاهد تغییرات ظاهری زیادی باشیم مثل تغییر ظاهر سنگ قبر ها و افزایش پاداش حذف آنها.

mahdi nazari بازدید : 41 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

اولین گام برای داشتن یک کلن موفق، شناسایی و پیدا کردن اعضای خوب می باشد. به خاطر داشته باشید که بهترین اعضای کلن بالاترین لول ها نیستند. بهترین اعضای کلن کساتی هستند که به بهترین شکل ممکن با leader کلن همکاری می کنند و برنامه های کلن را به خوبی اجرا می کنند. یکی دیگر از نشانه های عضو خوب، فعالیت بالا و مناسب در کلن می باشد. اگر هر عضو کلن نقش خود را در جنگ به خوبی انجام دهد، مطمئنا به پیروزی خواهید رسید.

یکی کلن معمولا از همه سطوح town hall تشکیل میشود (مثلا از سطح ۴ تا ۹). سطح های بالا باید به سطوح پایین آموزش دهند و آنها را حمایت کنند زیرا آنها از ابزار های مناسب برای موفقیت در جنگ برخوردار نیستند. فرض کنید اعای کلن شما شکارچی هستند و با شروع کلن وار باید به شکار دشمنان بروند. اگر هر عضو از کلن به هدف مناسب با توجه به توانایی های خود شلیک کند (حمله کند) آسیب های جدی را به دشمن وارد خواهید کرد. در این شرایط وظیفه leader شناسایی اهداف مناسب برای هر عضو از کلن (بیشتر اعضای ضعیف تر) می باشد.

آموزش اعضای کلن :

یکی دیگر از وظایف leader آموزش و راهنمایی اعضای تازه وارد کلن می باشد. از مهمترین نکانی که برای کلن وار باید برای آنها ذکر شود شناسایی نقاط ضعف دشمنان، منحرف کردن سربازان Clan Castle دشمن و چیدن نقشه ی منطقه کلن وار می باشد. برای اینکه این اموزش بهتر باشد شما باید دلیل کار را برای آنها توضیح دهید نه خود کار را (به جای اینکه براش ماهی بگیرید، بهش ماهیگیری یاد بدید). برای مثال به جای اینکه بگوید سربازان را به صورت خطی یا حلقه ای رها کنید، بگویید که سربازان با یک شلیک انفجاری (Mortar یا Wizard Tower و یا حتی Wizard) نابود می شوند. این شیوه ی آموزش باعث می شود تا آنها در جنگ های آینده بدون نیاز به راهنمایی تصمیم بگیرند.

همیشه چندین روش حمله را به خاطر داشته باشید (حمله با دراگون، حمله با Hog ، حمله با غول و هیلر و ….) تا با توجه به نوع و قدرت سلاح ها دشمن در کلن وار، این روش ها را به اعضای کلن پیشنهاد دهید و Request آنها را با توجه به این روش ها پُر کنید.

اهداف و توقعات :

اگر می خوهید کلن موفق و فعالی داشته باشید حتما باید برای کلن اهدافی داشته باشید برای مثال تعداد الدر و کولیدرها و یا تعداد اعضای کلن ، زمان انجام کلن وار. همچنین تعیین هدف برای هر عضو در کلن وارز. برای مثال اعضای قوی کلن را موظف کنید که در کلن وار حداقل ۴ ستاره بگیرند و اعضای ضعیف ۱ ستاره بگیرند و یا حداقل فقط حمله خود را انجام دهند و تعیین ساعات حمله کردن (در ایام مدرسه بعد از ظهر قرار بذارید) با این هدف شما براحتی می توانید ۹۰% ستاره های کلن وار را بگیرید.

پیشرفت تدریجی و منطقی :

انتظار نداشته باید تا در مدت ۲ هفته کلنی بزرگ بسازید. ممکن است طی ۲ ماه شما فقط به ۲۰ عضو خوب و وفادار رسیده باشید که این  مناسب است. به خاطر داشته باشید که برای داشتن کلنی موفق حتما به ۵۰ عضو نیازی ندارید و با یک کلن ۲۰ عضوی هم می توانید موفق باشید. به همه اعضا اجازه دهید تا در کلن وار خودشان را نشان دهند اگر افرادی هستند که نه حمله می کنند و نه به دیگران کمک می کنند باید اخراج شوند. اگر مطمئن هستید که کلن وار را برده اید به اعضای کلن اجازه دهید تا با هدف Loot حمله کنند (مثلا اگر townhall یکی از اعضای دشمن بیرون است، به آن حمله و منابع کلن وار را بگیرند).

Screenshot_2014-04-20-11-51-17

بخش دوم – پیاده سازی استراتژی

(بزودی)

mahdi nazari بازدید : 41 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

بهترین محدوده کاپ و زمان برای غارت

 

پس از آپدیت جدید تعدادی بازیکنان در مورد کم شدن Loot در بازی سخنانی گفته اند. این مشکل ممکن است به یکی از دلایل زیر رخ داده باشد.

۱ – پس از آمدن آپدیت اکثر بازیکنان صاحب روستاهای متروکه به بازی بازگشته اند.

۲ – بازیکنان بالا برای تبدیل دیوار های خود به جمع آوری اکسیر می پردازند برای همین خیلی به بازی سر می زنند.

۳ – ممکن است خود سوپرسل روستای های متروکه را از سیستم Search حذف کرده باشد. (غیر رسمی)

۴ – سیستم Search تغییر کرده باشد. و دلایل دیگر

به نظر من میزان Loot تغییر چندانی نکرده است. در زیر بهترین محدوده کاپ و زمان را به شما پیشنهاد می کنیم.

زمانی که شما روی دکمه Attack کلیک می کنید، حریفی را برای شما انتخاب می شود که از نظر سطح کاپ (Trophy) با شما یکسان است نه از نظر سطح townhall . این بدان معنی است که تعداد کاپ های شما نوع حریف شما را انتخاب می کند. شما می خواهید با حریفی روبرو شود که بتوانید با سربازان ساده و ارزان قیمت، غارت مناسبی انجام دهید. هیچکس واقعا با اژدها () برای غارت حمله نمی کند چون در واقع هیچ سودی برایش ندارد.

محدوده ی کاپ ها برای انجام بهترین حملات غارتی (Loot) به سطح townhall بستگی دارد :

Town Hall سطح ۳ یا پایین تر : زیر ۵۰۰

Town Hall سطح ۴ : زیر ۷۵۰

Town Hall سطح ۵ : ۷۰۰ تا ۹۰۰

Town Hall سطح ۶ : ۸۵۰ تا ۱۱۰۰

Town Hall سطح ۷ : ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰

Town Hall سطح ۸ : ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰

Town Hall سطح ۹ : ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰

Town Hall سطح ۱۰ : بالای ۱۸۰۰

چگونه بازه ی کاپ خود را حفظ کنیم؟

این کار، کار نسبتا سختی است. شما برای حملات Loot از ترکیب Barch و Bam استفاده می کنید و در حملات حدود ۱۵ تا ۳۰ کاپ از دست می دهید، اگر اینطور پیش بروید در عرض یک ساعت حدود ۲۰۰-۳۰۰ کاپ از دست خواهید داد. برای جلوگیری از این مورد شما روستا هایی که ساختمان اصلی آنها بیرون است بزنید و یا حتی روستا هایی که به آن حمله می کنید را ۵۰% کنید.

Loot علاوه بر تعداد کاپ به محدوده زمانی نیز بستگی دارد.

بهترین زمان برای غارت

اگر فرض بر این باشد که همه بازیکن ها صبح از خواب بیدار می شوند و بازی خود را چک می کنند و منابع خود را بر می دارند و به محل کار یا مدرسه می روند، پس بهترین موقع برای Loot قبل از این است که بازیکن ها بازی خود را چک کنند. مثلا بهترین زمان برای بازیکن های ایرانی صبح ساعت ۶ تا ۸ می باشد. باتوجه به اینکه حریفان معمولا به صورت تصادفی از سرتاسر جهان انتخاب می شوند پس زمان های زیر برای حمله زمان های مناسبی می باشد.

  • اروپا (UTC & UTC+1) : ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به وقت ایران
  • چین و چنوب شرق آسیا (UTC+7 & UTC+8) : ساعت ۲ تا ۴ بامداد به وقت ایران
  • قاره آمریکا (UTC-5 to UTC-8) : ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر به وقت ایران

برای اینکه حملات شما سریع و پشت سر هم باشد یک یا دو تا از پادگان های خود را Boost کنید و از Archer و Barbarian استفاده کنید.

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این کلنوار رو میبریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 1,336
  • بازدید کلی : 12,965